غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

 

 

 

 

زمان  کند میگذرد برای آنان که در انتظارند/تند میگذرد برای آنان که میترسند/اما تا ابد میماند برای آنان که عاشقند....

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

M0HAMMAD
ساعت19:17---15 اسفند 1391
زمان براي من ديگه نميگذره

ثابت شده

شدم يه مرده

يه تنها

يكي كه نياز به اغوش داره

ولي داري تو تنهايي ،تنهايي رو به اغوش ميگيره

///////////

خيلي متنهات زيبا هستن

افرين

موفق باشي

بدرود
پاسخ:مرسی داداش لطف داری.


دینا
ساعت14:39---14 اسفند 1391
یه عاشق میتونه یه منتظرهم باشه که زمان براش کندمیگذره.میتونه ترس هم داشته باشه ازخیلی چیزاکه تندمیگذره ومیتونه ماندگارهم باشه مثه همه لحظه هاش
پاسخ:ممنون آبجی دینا که نظرتو گفتی.آره آبجی اینم یه حرفیه


رها
ساعت17:22---13 اسفند 1391
خدایا دستانی را به دستانم بده که پاهایش با دیگری راه نرود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 18:59 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 80818
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ